【和訳】『 I Love You 3000 』 - Stephanie Poetri

 

 

 

 

Baby, take my hand

ねぇ、私の手を取って

 

I want you to be my husband

あなたに旦那様になって欲しいの

 

Cause you're my Iron Man

だってあなたは私のアイアンマン

 

And I love you three thousand

3000回あなたを愛してきたよ

 

 

Baby, take a chance

ねぇ、チャンスを掴んで

 

Cause I want this to be something

この恋を特別なものにしたいの

 

Straight out of a Hollywood movie

まるでハリウッド映画みたいに…

 

 

I see you standing there

あなたが立っているのが見えた

 

In your Hulk outerwear

ハルクに上着を着てさ

 

And all I can thinkls

その瞬間、私の頭を占めたのは

 

where is the ring

指輪はどこだろうって事

 

Cause I know you wanna ask

プロポーズしたがってたのを知ってるから

 

Scared the moment will pass

不安に思っていたのも

 

I can see it in your eyes

あなたの目を見ればわかる

 

Just take me by surprise

ほら、びっくりさせて?

 

 

And all my friends they tell me they see

友達が皆言ってきたの

 

You planing to get on one knee

あなたが、膝まづいてするつもりらしいって

 

But I want it to be out of the blue

でも私は、前触れなくして欲しい

 

So make sure I have no clue

私に何も気づかせないで

 

When you ask

プロポーズする時は…

 

 

Baby, take my hand

ねぇ、私の手を取って

 

I want you to be my husband

あなたに旦那様になって欲しいの

 

Cause you're my Iron Man

だってあなたは私のアイアンマン

 

And I love you three thousand

3000回あなたを愛してきたよ

 

 

Baby, take a chance 

ねぇ、チャンスを掴んで

 

Cause I want this to be something

この恋を特別なものにしたいの

 

Straight out of a Hollywood movie

まるでハリウッド映画みたいに…

 

 

Now we're having dinner

ディナーを楽しむ二人

 

And baby you're my winner

私を勝ち取ったのはあなたよ

 

I see the way you smile

あなたの笑顔を見てたの

 

You're thinking about the aisle

あなたは通路を気にしながら

 

You reach in your pocket

ポケットの中に手を入れた

 

Emotion unlocking

感情が溢れ出す

 

And before you could ask 

あなたがプロポーズする前に

 

I answer too fast

答えるのが早すぎたね

 

 

And all my friends they tell me they see

友達が皆言ってきたの

 

You planing to get on one knee

あなたが、膝まづいてするつもりらしいって

 

So now I can't stop thinking about you

もうあなたのことを考えるのをやめられないの

 

I figured out all the clues

もう全部解っちゃった

 

So now I ask

だから私から言うね

 

 

Baby, take my hand

ねぇ、私の手を取って

 

I want you to be my husband

あなたに旦那様になって欲しいの

 

Cause you're my Iron Man

だってあなたは私のアイアンマン

 

And I love you three thousand

3000回あなたを愛してきたよ

 

 

Baby, take a chance

ねぇ、チャンスを掴んで

 

Cause I want this to be something

この恋を特別なものにしたいの

 

Straight out of a Hollywood movie

まるでハリウッド映画みたいに…

 

 

No spoilers please

ネタバレはしないで、お願い

 

No spoilers please

ネタバレはしないでね

 

 

Baby, take my hand

ねぇ、私の手を取って

 

I want you to be my husband

あなたに旦那様になって欲しいの

 

Cause you're my Iron Man

だってあなたは私のアイアンマン

 

And I love you three thousand

3000回あなたを愛してきたよ

 

 

Baby, take a chance

ねぇ、チャンスを掴んで

 

Cause I want this to be something

この恋を特別なものにしたいお

 

Straight out of a Hollywood movie

まるでハリウッド映画みたいに…

 

 

 

No spoilers please

ネタバレはしないで

 

And I love you three thousand

3000回あなたを愛してきたよ